اطلاعیه نحوه پذیرش و حضور در هشتمین کنفرانس پیشرفتهای معماری سازمانی 1403
به اطلاع پژوهشگران گرامی میرساند که با توجه محدودیتهای کنفرانس، در روز چهارشنبه 23 آبان 1403 صرفاً گروه های زیر امکان پذیرش و اجازه حضور در کنفرانس پیدا خواهند کرد.
پذیرش در وودی سالن آمفی تئاتر شهید چمران دانشگاه تربیت مدرس از ساعت 7:45 الی 8:30 صبح خواهد بود.
گروه های مورد تائید برای پذیرش و تحویل کارت شرکت در کنفرانس:
نکته 1: برای ثبت نام احتمالی مراجعه کنندگان در روز کنفرانس، با توجه به اتمام ظرفیت ثبت نام آزاد غیرسازمانی، دانشجویی، عضو آزمایشگاه های معماری سازمانی، عضو IEEE و عضو انجمن انفورماتیک ایران، مبنای محاسبه واریز وجه مبلغ 2 میلیون و پانصد هزار تومان به صورت نقدی در روز کنفرانس و بعد تایید و پذیرش خواهد بود.
نکته 2: باقیمانده کاربران ثبت نام شده در سامانه کنفرانس که پرداخت بدیهی خود را انجام نداده باشند و یا خدمتی را در منوی خدمات حساب کاربری (بویژه خدمت حضورب در کنفرانس) انتخاب نکرده باشند، مشمول پذیرش در روز کنفرانس نخواهند بود. لازمه پذیرش انتخاب خدمت و پرداخت وجه آن و تسویه حساب کامل خواهد بود.
نکته 3: انتخاب خدمت شرکت در کارگاه های آموزشی، مشمول حضور در رروز برگزاری کنفرانس نخواهد شد.
کتابچه الکترونیکی هشتمین کنفرانس (نسخه فلش) در پنل کاربران ثبت نام شده قطعی کنفرانس فعال شده است. برای اجرای فایل کتابچه به نرم افزار فلش پلیر یا نرم افزار FlipBook نیاز دارید.
آغاز پذیرش مقالات
1403/03/01آغاز ثبتنام از شرکتکنندگان کنفرانس
1403/06/01درخواست شرکت در جایزه ملی معماری سازمانی
1403/06/06درخواست مشارکت به عنوان حامی مالی
1403/06/06درخواست برگزاری کارگاه توسط سازمانها (ارائه دستاوردها) و شرکت های مشاور (ارائه راه حل ها)
1403/06/06مهلت ارسال پیشنهادیه کارگاههای جانبی
1403/06/31مهلت ارسال مقالات
1403/07/10شروع کارگاهها
1403/07/28مهلت درخواست غرفه(فیزیکی و مجازی)
1403/08/06تهران، بزرگراه جلال آل احمد، پل نصر، دانشگاه تربیت مدرس،
دانشکده مهندسی صنایع و سیستمها
شماره تماس: 82885167(021)
شماره نمابر: 82883355
آدرس ایمیل: icaea@modares.ac.ir
تهران، میدان شهید شهریاری، دانشگاه شهید بهشتی، دانشکده مهندسی و علوم کامپیوتر
آزمایشگاه مرجع معماری سازمانی سرویسگرا
شماره تماس: 22424572(021)
شماره نمابر (فکس): 22409609(021)
آدرس ایمیل :soea@sbu.ac.ir