0% Complete
English
صفحه اصلی
/
پنجمين همايش ملی پيشرفت های معماری سازمانی
شناسایی عوامل مهم در معماری مدل فرآیند مدیریت یکپارچه محصولات در بانک ملی ایران
نویسندگان :
پریماه محمدپور
1
عبدالمجید سعادتنژاد
2
1- دانشگاه تربیت مدرس
2- دانشگاه تربیت مدرس
کلمات کلیدی :
معماری سازمانی، مدیریت یکپارچه محصولات، محصولات بانکی
چکیده :
باتوجه به اهمیت مدیریت عوامل و فاکتورهای موثر در مدیریت یکپارچه محصولات صنعت بانکداری، شناسایی مهمترین عوامل معماری فرآیند مزبور در بانکها و موسسات اعتباری موجب در نظر گرفتن المان های اصلی برای معماری فرآیند مدیریت یکپارچه محصولات میگردد. یکی از مسائل بانکها، فقدان سیستم مدیریت یکپارچه محصولات میباشد. در این پژوهش ابتدا با بررسی منابع کتابخانهای عوامل موثر شناسایی و سپس با استفاده از رویکرد تحلیل عاملی در دو فاز تحلیل عاملی اکتشافی برای شناسایی عوامل مهم و طبقهبندی آنها در قالب یک مدل مفهومی و تحلیل عاملی تاییدی به منظور تدوین معادلات ساختاری و تایید مدل، بکار گرفته شده است. در این پژوهش از نظرات کارشناسان و خبرگان صنعت بانکداری ایران استفاده شده است. نتایج نشان میدهد که عواملی نظیر؛ 1-تهیه بوم ناب محصول، 2-فاکتورهای هفتگانه آمیخته بازاریابی محصول، 3-تحلیل بازارمحصول، 4-هدفگذاری و شاخص های پایش محصولات5-مدیریت دانش محصولات6-مدیریت پیکره بندی محصولات از موثرترین عوامل مدل میباشند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
مقایسه بیزاجی و اوراکل اکسپرس با سیستم ساز برسا در توسعه نرم افزارهای سازمانی: راهنمای انتخاب برای سازمانها
سید مهدی وحیدی پور - مهدی صادق - علی بهرامی
بررسی چالشها، فرصتها و تأثیرات پیادهسازی کوبیت بر بهبود حاکمیت فناوری اطلاعات در آموزش و پرورش
شاهین سمیع عادل - اکبر نبی الهی - رسول عسگرپور - شهره آجودانیان - ناصر خانی
متدولوژی تدوین نقشه راه بهکارگیری داده کاوی در شرکت توزیع نیروی برق استان فارس
راحله ذیگلری - بهناز جاماسب - سید رئوف خیامی
مدلسازی و تحلیل مبتنی بر الگوهای کاهش فرآیندهای کسبوکار با استفاده از زبان مدلسازی Alloy بهمنظور سهولت محاسبه نیازمندیهای غیر عملکردی در آنها
زهرا منتظری - دکتر شهره آجودانیان
نقش استاندارد IEC61968 در مدل مرجع معماری سازمانی ارائه شده در شرکت مادرتخصصی توانیر برای شرکت های توزیع برق ایران
حمیدرضا احمدی فر - سید ابوالقاسم میرروشندل
Designing a model to use Omnichannel in banking industry based on BIAN framework
Ali Abediniyan - Fatemeh Mahdavi Azar - Dr Eslam Nazemi
ارائه روشی جهت توسعه معماری کاوی سازمانی
محسن محمدی نژاد - حسین احمدی - دکتر فریدون شمس علیئی
Investigating the Impact of New Cellular Communication Technologies, 5G and 6G, on Enterprise Architecture Indicators
Reza Bahri - Arshia Saeidifar
بهینهسازی فرآیند مدیریت بحران سایبری با رویکرد هوش مصنوعی در بانکهای ایران
سمیرا آزادسنجری - سید کمال چهارسوقی
معماری سازمانی در حوزه بانکی: مرور پژوهشها
علی الحویزی - سعید عربان - مرتضی صمدی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.2.7