فراخوان رویداد استارتاپی StartEA
وابسته به نهمین همایش پیشرفتهای معماری سازمانی ایران
رویداد StartEA بستری نوآورانه برای گردهمآوردن استارتاپها، متخصصان، دانشگاهیان، و سرمایهگذاران در حوزه معماری سازمانی است. این رویداد بخشی از برنامه نهمین همایش پیشرفتهای معماری سازمانی ایران است که با هدف ترویج نوآوری و همکاری، فرصتی منحصربهفرد برای معرفی ایدههای پیشرو و راهحلهای تحولآفرین در این حوزه فراهم میکند. StartEA تلاش میکند تا با ایجاد ارتباطات ارزشمند و به اشتراکگذاری دانش و تجربیات، به رشد استارتاپهای حوزه معماری سازمانی کمک کرده و مسیری برای توسعه اکوسیستم پویای آن ترسیم کند. علاوه بر این، StartEA به شرکتها کمک میکند تا تیمهای استارتاپی نوآور را شناسایی کرده و آنها را برای همکاری یا جذب در پروژههای خود انتخاب کنند.
برای ثبتنام و شرکت در رویداد استارتاپی StartEA میتوانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.
برای ورود به فرم ثبتنام کلیک یا اسکن نمائید | ![]() |
![]() |
نمایش نوآوری
-برجستهسازی ایدهها، ابزارها و استارتاپهای پیشرو که در حال تحول معماری سازمانی هستند.
-فراهم کردن بستری برای استارتاپها جهت نمایش راهحلها و نوآوریهای خود که از ترکیب فناوریهای نوظهور با معماری سازمانی میسر شده است.
ترویج همکاری
-تشویق به همکاری بین استارتاپها، شرکتهای بزرگ، دانشگاهیان و سرمایهگذاران.
-ایجاد ارتباطات در جامعه معماری سازمانی.
ترویج اشتراک دانش
-تسهیل تبادل بینشها، پژوهشها و روندهای معماری سازمانی.
-ایجاد فرصتهایی برای رهبران صنعت جهت راهنمایی کارآفرینان مشتاق.
حمایت از رشد استارتاپها
-دیده شدن و ارائه منابع به استارتاپهای فعال در حوزه معماری سازمانی.
-فراهم کردن فرصتهای تأمین مالی از طریق اتصال استارتاپها به سرمایهگذاران بالقوه.
حمایت از توسعه اکوسیستم
-ایجاد اکوسیستمی حمایتی برای نوآوری در معماری سازمانی از طریق ادغام دانشگاه، صنعت و ابتکارات کارآفرینی.
افزایش آگاهی
-آموزش به شرکتکنندگان در مورد اهمیت استارتاپها و ایدههای نوآورانه در پیشبرد معماری سازمانی.
![]() |
-دسترسی به فضای کار اشتراکی در دانشگاه شهید بهشتی.
-شرکت در کارگاههای عمومی و تخصصی رویداد.
-بهرهمندی از مشاوره متخصصان حوزه فناوریهای نوظهور و معماری سازمانی در طول دوره آمادهسازی تیمها.
-ارائه ایدهها به سرمایهگذاران برجسته در روز رویداد و امکان جذب حمایت مالی.
|
داشتن ایده، محصول و یا سرویس B2B یا B2G با موضوع ترکیب فناوریهای نوظهور با موارد زیر:
-طراحی، مدلسازی، و ارزیابی معماری سازمانی
-معماری کسب و کار
-مدیریت، راهبری و نگهداشت معماری سازمانی
-معماری سازمانی تطبیقپذیر
-مدیریت و حکمرانی داده
-ابزارهایLow-Code/No-Code
-رایانش لبه و ابر
-امنیت و مدیریت مخاطرات در معماری سازمانی
-پایداری و فناوری سبز زنجیره بلوکی و معماریهای توزیعشده
|
-هر تیم میبایست حداقل ۳ عضو داشتهباشد.
-حضور حداقل یک کارشناس معماری سازمانی در تیم مورد نیاز است. (در صورتی که هر کدام از تیمها کارشناس معماری سازمانی نداشته باشند، از سوی کمیته StartEA، کارشناس معماری سازمانی به آنها تخصیص داده میشود.)
|
-ثبتنام در رویداد از طریق لینک ثبتنام. (لینک ثبتنام-کلیک کنید)
-تخصیص کد شناسایی به تیمهایی که موفق به اخذ تاییدیه ارزیابی از سوی کمیته رویداد میشوند.
-اختصاص منتور تخصصی به هر کدام از تیمها از سوی رویداد.
-شرکت در کارگاههای عمومی و تخصصی حوزه معماری سازمانی طبق صلاحدید منتور تخصصی تیم.
-شرکت در جلسات ماهیانه با منتور تخصصی جهت آماده شدن برای رویداد.
-حضور تیم در روز رویداد و ارائه هشت دقیقهای از محصول یا خدمت در حضور داوران و سرمایهگذاران.
|
دستهبندی تیمها: پس از ثبتنام، تیمهای شرکتکننده توسط کمیته StartEA به دو دسته «تیمهای نوپا» و «تیمهای بالغ» تقسیم میشوند تا برنامهها و حمایتهای تخصصی متناسب با هر گروه ارائه شود.
اختصاص کد شناسایی و منتور تخصصی: هر تیم کد شناسایی دریافت کرده و منتوری تخصصی از سوی رویداد برای همراهی و راهنمایی در مسیر آمادهسازی معرفی میشود.
برنامهریزی و پیشرفت: تیمها مطابق برنامهای که توسط منتور ارائه میشود، تا روز مسابقه پیش خواهند رفت و از راهنماییهای لازم برای بهبود ایدهها و اجرای برنامههای خود بهرهمند خواهند شد.
کارگاههای آموزشی: شرکت در کارگاههای عمومی و تخصصی مرتبط با موضوعات رویداد، با هماهنگی و نظر منتورهای تیمها انجام میشود. عنوان کارگاههای عمومی رویداد به شرح زیر میباشد:
-پرورش خلاقیت فردی و گروهی
-مدل کسبوکار
-طراحی MVP
-طراحی و توسعه محصول
-بازاریابی و فروش
-دیجیتال مارکتینگ
-شیوه ارائه به سرمایهگذار
-طراحی طرح مالی
عنوان کارگاههای تخصصی بسته به موضوعات تیمهای شرکتکننده مشخص خواهد شد.
جلسات با متخصصین: تیمها این امکان را خواهند داشت که در طول دوره آمادهسازی، با متخصصین حوزه فناوریهای نوظهور و معماری سازمانی جلساتی برگزار کنند و از مشاورههای آنها زیر نظر منتور خود بهره ببرند.
|
-همراستایی با اهداف معماری سازمانی
-سرویس یا محصول B2B و B2G
-نیاز و پتانسیل بازار داخل
-تناسب مشکل و راهحل
-امکانسنجی اولیه فنی
-تخصص تیم اصلی و تجربه آنها
-پتانسیل نوآوری
-ارزیابی ریسکهای توسعه
-وجود داده های مرتبط
|
مهلت ثبتنام در رویداد: ۳۱ فروردین ۱۴۰۴ "تمدید شده تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۴"
اعلام نتیجه اولیه ارزیابی: ۳۱ تیر ۱۴۰۴
برگزاری کارگاههای عمومی و تخصصی: تابستان ۱۴۰۴
برگزاری رویداد و اعلام نتایج نهایی: ۲۰ آبان ۱۴۰۴ (روز اول کنفرانس)
Accepting articles
2025-04-02Registration for conference
2025-08-23 110 DaysDeadline for submitting articles
2025-09-06 124 DaysDeadline for submitting proposals for workshops
2025-09-21 139 DaysAcceptance or rejection of articles
2025-10-04 152 DaysFinal articles submission
2025-10-22 170 Daysregistration of participants in workshops
2025-10-23 171 Days