0% Complete
English
صفحه اصلی
/
ششمین همايش ملی پيشرفت های معماری سازمانی
بازار ثانویه: بستری برای تبادل ارزهای تبلیغاتی در باشگاه مشتریان
نویسندگان :
مائده مشرف
1
سید عباس میرقاسمی
2
1- دانشگاه شهید بهشتی
2- دانشگاه شهید بهشتی
کلمات کلیدی :
مشتری وفادار،باشگاه مشتریان،ارز تبلیغاتی،بازار ثانویه،تبادل ارز تبلیغاتی
چکیده :
ایجاد ارزش و حس رضایتمندی برای مشتریان عاملی است که به وفاداری مشتریان، بازگشت آنها، خرید مجدد، موفقیت شرکت و رشد بازار منجر میشود. باشگاه مشتریان به عنوان پایگاهی برای تعامل مشتریان با سازمان نقش پیشران برای این موفقیت را بر عهده دارد. این مقاله ضمن مرور طرحهای مختلف باشگاه مشتریان، به ارائه طرحی نوین برای تعامل با مشتریان وفادار میپردازد. پرداخت ارزهای تبلیغاتی به جای ارائه تخفیف میتواند رابطهای برد-برد را برای مشتریها و بنگاه رقم بزند. ایجاد بستر بازار ثانویه در دل باشگاه مشتریان برای تبدیل ارزهای تبلیغاتی راهکاری برای نگهداشت ارزش ارز تبلیغاتی، خرید و فروش ارزهای تبلیغاتی، و تشویق مشتری برای خرید و حضور بیشتر در بنگاه اقتصادی است. بررسی نمونههای مختلف داخل و خارج از کشور امکان پذیر بودن حضور بازار ثانویه در کنار بنگاههای اقتصادی را نشان میدهد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Digital Enterprise Architecture Transformation for Future Service Station
Kamonchanok Wuttikun - Tatcha Chulajata - Pongsatorn Sedtheetorn - Korporn Panyim
Integrating LLM into EA: Applications, Challenges and Risks
Soghra Mikaeyl Nejad - BABAK Darvish Rouhani - Kamal Mohammadi Asl
بهینهسازی فرآیند مدیریت بحران سایبری با رویکرد هوش مصنوعی در بانکهای ایران
سمیرا آزادسنجری - سید کمال چهارسوقی
ارایه روش شبیهسازی برای ارزیابی راهحلهای مبتنی بر فناوری اطلاعات در سازمان
منا هادی برحق طلب - دکتر سید رئوف خیامی - دکتر غلامحسین دستغیبی فرد
خودتطبیقی فرآیندهای کسبوکار معماری سازمانی با بهرهگیری از یادگیری تقویتی
هما ملکی - اسلام ناظمی
An Efficient Method For Selecting and Prioritizing Business Processes In Robotic Process Automation
Reyhaneh Alimoradi - Fereidoon Shams Aliee - Bahar Farahani
مروری بر معماری سازمانی چابک
مطهره حاج محمدحسنی - دکتر پریماه محمدپور
بررسی بحران کووید 19 بر زنجیره تأمین و روشهای مقابله با آن
محسن محمدی جرجافکی - دکتر بهار فراهانی
راهکارهایی برای پذیرش DevOps در نگهداری و چرخه حیات معماری سازمانی
محمد عبداللهی - دکتر فریدون شمس علیئی
A Crisis-driven e-Learning Capability Maturity Model in the Age of COVID-19: Process-based Maturity Assessment
Hanieh Kashfi - Bahar Farahani - Reza Fotohi - Dr Fereidoon Shams Aliee
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.2.7