0% Complete
English
صفحه اصلی
/
ششمین همايش ملی پيشرفت های معماری سازمانی
بازار ثانویه: بستری برای تبادل ارزهای تبلیغاتی در باشگاه مشتریان
نویسندگان :
مائده مشرف
1
سید عباس میرقاسمی
2
1- دانشگاه شهید بهشتی
2- دانشگاه شهید بهشتی
کلمات کلیدی :
مشتری وفادار،باشگاه مشتریان،ارز تبلیغاتی،بازار ثانویه،تبادل ارز تبلیغاتی
چکیده :
ایجاد ارزش و حس رضایتمندی برای مشتریان عاملی است که به وفاداری مشتریان، بازگشت آنها، خرید مجدد، موفقیت شرکت و رشد بازار منجر میشود. باشگاه مشتریان به عنوان پایگاهی برای تعامل مشتریان با سازمان نقش پیشران برای این موفقیت را بر عهده دارد. این مقاله ضمن مرور طرحهای مختلف باشگاه مشتریان، به ارائه طرحی نوین برای تعامل با مشتریان وفادار میپردازد. پرداخت ارزهای تبلیغاتی به جای ارائه تخفیف میتواند رابطهای برد-برد را برای مشتریها و بنگاه رقم بزند. ایجاد بستر بازار ثانویه در دل باشگاه مشتریان برای تبدیل ارزهای تبلیغاتی راهکاری برای نگهداشت ارزش ارز تبلیغاتی، خرید و فروش ارزهای تبلیغاتی، و تشویق مشتری برای خرید و حضور بیشتر در بنگاه اقتصادی است. بررسی نمونههای مختلف داخل و خارج از کشور امکان پذیر بودن حضور بازار ثانویه در کنار بنگاههای اقتصادی را نشان میدهد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Federated Learning: Solutions, Challenges, and Promises
Reza Fotohi - Fereidoon Shams Aliee - Bahar Farahani
ِمش داده: رویکردی جدید برای حکمرانی داده غیرمتمرکز
سیدحسن موسوی - اکبر نبی الهی - رسول عسگرپور - شروان فکری ارشاد - عباس زمانی
بررسی تاثیر پذیری کیفیت دارایی بانکها از دوره همهگیری کرونا
شایان تنهائی - پرستو محمدی
Robustness of Microservice Architecture Design, A Complex Network Approach
Rashin Rahnamoun
مدل بلوغ قابلیت تحول دیجیتال در شهر هوشمند (SC-DT-CMM)
حمیدرضا ابوطالبی - شهره آجودانیان
خودتطبیقی فرآیندهای کسبوکار معماری سازمانی با بهرهگیری از یادگیری تقویتی
هما ملکی - اسلام ناظمی
بررسی معماری سیستمهای اطلاعاتی بیمارستان دیجیتال مبتنی بر مدلهای مرجع
امید رجائی - حدیث معتمدی - دکتر سید رئوف خیامی - دکتر محمد صادق رضائی
استخراج اقلام تحلیلی اولویت دار در حوزه بانکداری مبتنی بر استانداردها و بهروشها
پروین احمدی - معصومه عظیم زاده - علیرضا منصوری - کلثوم عباسی شاهکوه - امیرحسین حمیدیان
بهبود خودکارسازی فرایند رباتیک: الگووارهای جدید برای مدیریت استثناها
محمد حسین جلیلی - فریدون شمس علیئی
ارائه روشی جهت توسعه معماری کاوی سازمانی
محسن محمدی نژاد - حسین احمدی - دکتر فریدون شمس علیئی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.1.5